vrijdag 17 juni 2011

Tijd voor nieuwe kleren !

Zomerse dagen vragen zomerse kleertjes.
En dus keek ik met de kinders in de stapels stof en haalde ik mijn naaimachine boven.
Dit is het resultaat van een weekendje naaiwerk:
een jurk voor de dochter
een hemd voor de zoon
En zo nieuwe kleren doen wat met een mens. Ge kunt daar plots ferm onnozel van worden ;-)




Stel je voor dat je dan nóg een rok krijgt en nóg één. Dan komt het helemaal niet meer goed.






En omdat ik dan toch zo op dreef was, maakte ik ook nog eens een rok voor mezelf.

Maar ook die geeft rare effecten

Voor ge 't weet heb 't ge een extra paar benen.

Ah ja, en plinten hebben wij dus nog niet. Ook al wonen we hier al meer dan een jaar ;-)

2 opmerkingen:

  1. Allemaal heel mooi! Mag ik vragen waar je dat heerlijk poezenstofke vandaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen