maandag 14 mei 2012

Wie wil ...

een broekje?

Ik maakte een hele tijd geleden eentje voor Viktor maar helaas te kort. Bent Van Looy zou er wellicht niet veel problemen mee hebben maar Viktor vond het toch een beetje raar ;-)
Dus geven we het met plezier aan iemand die er beter in past.
Het broekje is 57cm lang en de taille is 50cm. Het is een tailleband in elastische boordstof met elastiek in. Ik zou dus zeggen voor kinderen met taille van 50 tot 54 cm. Een smaller kind past er uiteraard ook in maar dan zal je de elastiek een beetje moeten versmallen wil je niet dat die broek plots op zijn enkels hangt ;-)
Wie een zoontje / kleinzoon / metekind / buurjongen / ... heeft die hier wel in zou passen en blij mee zou zijn ... laat maar horen!


Viktor showt met plezier het draagcomfort van de elastische tailleband ;-)


Als je kind na een tijdje deze verschijnselen vertoont dan distantieer ik me daar nu al volledig van ;-)


Eigenlijk wilden we gewoon ook tonen hoe tof zijn nieuwe hemdje is.
Zelfs aan de achterkant.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb een kind dat daar nog moet ingroeien... Mag dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elliot gaat geweldig staan met dat broekje...ik voel het. Die elastiek misschien wat innemen voor mijn ultrasmalle kind, dat moet me nog net lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een zeer mooie broek... maar mijn zoontje is nog maar 8 maand, een zonde om het zo lang in de kast te laten hangen. Weet je wat? Ik volg anders wel tegen die tijd de workshop kinderbroek maken :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net eens een broekje nagemeten: dat is gemaakt op 't lijf van mijn zoon! En weer een heel mooi hemdje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen