woensdag 27 juni 2012

Alweer een broek

Soms heb ik de indruk dat alle broeken hier stiekem krimpen. Of het moet zijn dat de kinderen nogal groeien. Aangezien ik geen droogkast heb en alles gewoon droogwappert op rekjes, gok ik op mogelijkheid 2.
Dus kreeg Viktor onlangs een nieuwe.


Hij was er geweldig content mee en combineerde het zowaar met een perfect bijpassend T-shirt. Dit was wellicht een toevalstreffer. Maar goed. De roodmetwittestreepjes broek heeft een blauwe tailleband en blauwe paspel aan de zakken dus die blauwe T-shirt paste daar perfect bij.

Nora kreeg deze week ook een nieuwe broek maar die valt -na één dag dragen-vrees ik, al niet meer te fotograferen :-( Op school liggen onder de speeltuigen een soort rubbermatten. Gelukkig maar want we hebben natuurlijk liever dat onze kindertjes vallen op rubber matten dan op een betonnen vlak. Maar die matten zijn pure ellende voor de kleertjes. Bij vochtig weer geeft dat zwarte vlekken af die zelfs met mijn wondermiddel (vloeibare ossengalzeep) niet weg te krijgen zijn :-(
Andere ontvlekkingsmiddelen/wastips zijn dus van harte welkom ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen