donderdag 14 maart 2013

Vogeltjes

Je zou het zo niet zeggen maar het is echt wel bijna lente. Lente doet me altijd denken aan vogeltjes. Veel vogeltjes die dan vrolijk zingen in de tuin van onze achterbuur. Zelf hebben we nog niet veel groen en bovendien lopen er bij ons 2 katten rond dus prefereren die gevederde beestjes uiteraard het park dat ze achter onze tuin vinden ipv onze dorre woestenij.

Toen ik onlangs door mijn foto's scrolde bleek dat ik wel wat met die beestjes heb.

Ik vond er eentje terug van een paar oorbellen die ik mezelf cadeau deed. Jezelf een verjaardagscadeau kopen is altijd handig. Zo weet je dat je zeker iets krijgt en dat het bovendien iets is dat je leuk vindt :-)
Ik kocht ze hier.


En op mijn verjaardag kreeg ik een kaartje.


Ik had ook al een vogeltjesrok. Lang geleden kocht ik de stof hier. Intussen vond je de stof zowat overal en lopen er wel meerdere van die rokjes rond.  Maar dat geeft me niet. Ik vind het wel grappig als ik iemand passeer met soortgelijk rokje.


En toen ik een tijd geleden hier passeerde, kon ik me niet bedwingen om een stuk meeuwenstof te kopen. Op de foto zie je het niet al te goed maar die meeuwen dragen gele regenlaarsjes.

 

Hèhè, en nu maar hopen dat het gauw echt lente is. 


1 opmerking:

  1. Oh, grappig die regenlaarsjes! Mooi hoor. Blauw en geel is altijd schoon samen.

    BeantwoordenVerwijderen